top of page
My Pick:
請稍後再來
文章發佈後將於此處顯示。
Search By Tag:
尚無標記。
Stay In The Know:

做facial舒服到訓著左-Emma Angel Beauty Concept

話說我上個星期連續兩天都在謀殺我自己的皮膚,一天是我在做運動跳舞的時間帶著妝,另一天是忘了用隔離霜。就是這樣,我的皮膚出現了超多暗粒及粉刺,是我對皮膚不負責任的懲罰呀鳴鳴鳴!

這個時候立即想起了朋友介紹我必做的美容院,一開始介紹的時候說這家美容院是在深水埗,我還以為是那種舊舊小小的私家美容院。沒想到是一家設計十分有style的店家。先看一下裡面的設計吧!

一開始我的美容師先幫我測試一下我的膚質,分析那一種的facial適合我。那因為我是上班族,每天9小時被冷氣吹著所以無論我的心理跟皮膚都是處於緊崩的狀態。所以美容師推薦我做了一個香薰護理,主要效果可以同時保濕抗敏、美白同減紋提升!聽起來好像好勁! 講解完之後,美容師帶了我進了一間VIP房!真的超驚喜!裡面的配套超級完善,,而且是超大的!有各式各樣的機器,還有獨立的洗浴空間!

FACIAL開始了,先讓大家看一下我皮膚狀態。是比較暗啞,鼻邊也有粉剌,而且下巴兩邊有很多的暗粒(是我最頭痛的部份呢鳴鳴鳴),而且我是超級乾肌,人家夏天出汗出油,但我夏天仍然是甩皮甩妝T^T 希望今次FACIAL幫到我!

之後美容師就叫我可以躺下的,接著當然是卸妝洗臉跟磨沙的部分囉,把毛孔清的乾乾淨淨才有助之後的保養呢!(下有恐怖圖片,請自行保護眼睛),可以看到我特意把我的眉毛留留留留留,就是為左等待下一次FACIAL! 結果呢間facial就受到我既眉毛task啦!~

成個洗面步驟都好溫和好舒服,美容師會不斷按摩臉部,超級kimochi<3<3

妝亦卸得十分乾淨,連眼睫毛眼線都byebye,但對眼又唔覺得澀,GOOD!

洗完面,當然係做我又期待又怕受傷害的針清啦! 係針清呀!!我敢講,呢個世界上,呢位女美容師係我遇過手勢最好的針清大師! 我以前係第2度做每次都痛到流哂眼水,捉緊床單,咬牙切齒,但今次我只係輕微捉左一下床單,可能係美容師知我驚,期間不斷同我討論美容的問題,所以我分左心冇覺得咁痛,但佢手勢真係好好,我做完個facial冇耐d紅印已經消哂! 真係好想跟佢學針清呀救命!!!!!!!

登登登!終於開始我的Facial啦,今次美容師簡左Aromessence香薰治療,一開頭幫我用上橙花原聚素,加以按摩。橙花原聚素可以幫助鎮靜舒緩皮膚,亮白淨化以及幫皮膚鎖水。好岩我呢種落完妝見到塊面都會紅卜卜易敏感既人! 而且幫我亮白保濕。好開心美容師真係按照我的膚質去選擇產品,不會一直叫我加錢用更高級的產品 (我以前真的試過被其他人係咁TUM我upgrade t^t)。而且值得一提的是,美容師的按摩技術SUPER GOOD!因為我拍完這張相後我極速入睡,搞到之後fu mask我都冇影到相鳴鳴,我係第一次做facial做到訓著架,唔知呢間美容院做唔做全身按摩架呢,如果有我一定要搵返佢做。

另外都推介返,如果皮膚十分容易過敏的話,可以選用玫瑰原聚素,有舒緩肌膚、降紅抗炎及強化膚質抵抗力的作用。而比較成熟的女士,則可以選用蝴蝶花原聚素,有抗皺、煥膚,促進細胞再生的功效。美容師亦會根據客人的膚質推介不同的產品,十分貼心的服務呢。

而做完香薰治療後,我就fu了一個軟膜,這個軟膜是由一種複合素面膜粉調做出來的,有十非rich的維他命E及B6,以及脂肪酸元素,平衡皮脂、助皮膚攝取營養,令皮膚潔白透亮,可以抗氧化及抵抗遊離基作用。過程我說不出,因為我睡得非常香甜。但我醒過來時,當美容師幫我脫膜時,聞到十分自然的小麥味道,十分討好呢!

最後,美容師幫我塗上保濕面霜,整個FACIAL便完成了。用時個半鐘。俾大家睇下我做完的皮膚狀態啦!看到了嗎,在燈光之下,我的皮膚狀態是超級大改善,毛孔細小了也更光滑了。當然針清過後的泛紅還在,但整體感覺水卜卜!超級舒服,超級推介皮膚需要急救的SISTER幫襯!!

以下係我用過的產品,大家可以參考下~如果喜歡,可以買一下旅行套裝小試牛刀!

EMMA ANGEL BEAUTY CONCEPT,一間非常特別的美容院,隻身於深水埗大街小卷之中,更加突出它的獨特,大家一定要試試!


bottom of page