top of page
My Pick:
請稍後再來
文章發佈後將於此處顯示。
Search By Tag:
尚無標記。
Stay In The Know:

<Review> La Roche-Posay 每日高效BB霜


 

其實無論春夏秋冬,皮膚都會受污染變敏感,一個唔覺意掂到D污糟野又整到落塊面,或者唔小心用錯面部產品!隨時紅到腫到變豬頭咁!仲會痕到爆炸添!所以一時要時時留意,最好就隨時準備防敏感必備既產品啦。如果有埋防曬就仲好添,夏天已經逼緊我地啦,你預備你既防曬未先?不過每日出街又要拎枝防敏感出黎又要拎枝防曬出黎,重死人咩?如果我話你知而家就有一枝BB霜,可以俾到哂所有野你,係咪好心動先?今次好高興能夠受邀試用La Roche-Posay全新昇級UVIDEA XL每日高效BB霜!佢既防曬係SPF50/PPD34/PA++++,佢係一枝集齊哂「低敏‧抗污染‧抗氧化‧防色斑‧防光老化‧保濕‧全效隔離LONG-UVA/UVA/ UVB」於一身既bb霜,一tick過搞掂哂佢你所有需要。

根據官方產品資料: La Roche-Posay全新昇級UVIDEA XL每日高效BB霜新配方添加抗氧化抗污染因子,全面截擊空氣污染及中和其所產生的自由基。 sunglasses emoticon 昇級UV過濾系統,阻隔長波UVA傷害真皮層,全方位令皮膚遠離敏感、老化、色斑問題。BB Cream質感透薄水潤,不阻塞毛孔、無香料、低敏配方、不含PARABEN,通過亞洲敏感性皮膚測試,適合所有敏感肌膚每日使用保護肌膚、締造無瑕裸妝!

聽到呢度,係時候我都要試下佢係咪真係咁神奇啦!

 

為左測試佢既妝容同妝效以及持久度,上妝時用既底霜並未具有控油或任何調色效果。而且我亦未有用上定妝。而BB霜本身已經有SPF50/ PPD34/ PA++++,十分之高的防曬系數,所以我不另外用防曬了

上妝既時間係4:15,而落妝既時間係12:00,接近8小時既妝效,大家睇下究竟佢會變成點啦!

我本身的膚質為:混合性偏乾,鼻翼位置較易出油。 今次UVIDEA XL每日高效BB霜我用的色號為02色自然膚色,比較黃,本身用開的色號通常較白。

BEFROE:可以看出毛孔比較粗大,而且少許紅點及斑。

AFTER:

  • 十分之容易BLEND開,只需擠出珍珠般的份量已經足夠塗抹全面,VERY GOOD

  • 妝感比較透薄,但COVERAGE足夠,臉上的粗大毛孔亦容易的被完美遮上了~~

  • 遮瑕能夠BUILD UP,只要塗多一或兩層已經把我的泛紅地帶都遮光光了。

  • 另外,因為用的色號比較偏黃,所以均勻膚色的效果比較不明顯。

  • 普遍單防曬產品,愈高防曬系數,痴立立的效果就愈加明顯。但這枝BB霜不但集大成於一身,更十分清爽沒油光。夏天化住成日出街絕對無難度。

看!這是8小時後的妝效,基本的遮瑕仍然留下,但鼻的出油比較多,所以卬樑位置摸上比較滑。但普遍情況是十分之OKAY!會建議油性肌膚的朋友仔在選用底霜時可選用具有控油效果,而且要定妝或補妝!就能夠確保整天過後,出油狀況不會太嚴重!

整體來說,對於La Roche-Posay全新昇級UVIDEA XL每日高效BB霜的用後感是滿意的!真的能夠帶給我一個裸妝妝容,遮掉明顯瑕疵,締造完美妝效,持久度及清爽度亦令人十分驚喜!希望有機會可以使一下適合我的色唬!再次謝謝La Roche-Posay提供的試用機會!

 


bottom of page