top of page
My Pick:
請稍後再來
文章發佈後將於此處顯示。
Search By Tag:
尚無標記。
Stay In The Know:

<Review> Shu Uemura Stage Performer BB Perfector Skin Smoothing Beauty Cream

再次多謝Shu uemura俾機會我試用呢隻BB霜 首先報告一下我皮膚上妝前狀況:有乾紋、膚色不均,粉刺黑頭,臉頰泛紅 1.滋潤度 9/10分 對於這點我是超級滿意的,因為我的皮膚不是一般的乾,是很乾很乾。上妝前總是要加強保濕才會不脫皮。平常使用的粉底只要半天就一定會開始脫妝脫皮,這一次用了Shuuemura的BB霜後,立刻感覺很滋潤,就算到了大半天也沒有出現恐怖的脫妝感。但那麼滋潤度絕對不是痴立立的喲,也不會覺上是油頭滿面。 2.遮瑕度 7.5/10 因為我臉上不是真的有嚴重的黑眼圈也不有很大的痘痘,所以不能呈現全面的遮瑕功課給各位看。可是,我兩頰位置的毛孔跟細紋還是有的,這一枝BB霜只要掃上一層就能夠完全遮住這上小瑕疵嚕,所以給了中上的分數。 3.妝後感 8/10 我一和追求韓妝水潤透亮的妝黎,平常就算掃很多Highlight,再加碎粉後,光澤感又要減少了。可這枝BB霜會立刻為肌膚打上光澤。額頭、蘋果肌,下巴位置好像打完燈那麼,全都自然透亮,是這枝BB霜讓我最驚喜也是最喜歡的地方。 4.總評 用後感:對於呢隻到SHU UEMURA瞬間亮肌BB霜,我覺得佢係一方便裝既粉底。佢比粉底方便 ,因為我唔洗加強妝前保濕冇用base冇用Highliter,但佢既妝感同滋潤度係同正常粉底有得擇。個人最欣賞既係佢既滋潤度,因為而家冬天我塊面好易甩皮,平日如果得閒我早上一定要fu保濕mask先上妝,但呢一枝完全唔需要,到左上妝後6,7個鐘我鼻邊先開始有乾紋,係平時既一大進步。唔洗面膜唔洗打底,我每朝節省既時間多左好多。但幾美完既野都有缺點既,就係佢既防曬度始終係bb cream既水平,唔能夠令我偷懶唔擦防曬。 另外一提,如果大家想效果更自然更貼服,可以根據個人喜愛混合化妝水上面。 而本人係用永和三美人粉撲上架

bottom of page